Vivium Zorggroep helpt mensen om hun eigen leven te blijven leiden, in elke levensfase. Zo gezond, vitaal en zelfstandig mogelijk. Ook nemen we partners en familie zorg uit handen. Wij geloven in de kracht van mensen. Onze klanten en hun naasten weten zélf het beste welke ondersteuning ze nodig hebben. Wij luisteren en bieden een oplossing die past. Of het nu gaat om zelfstandig wonen, revalidatie, goede zorg, een passende woonsituatie of plezierig leven.
Wij zijn op zoek naar een Medewerker Klantenservice voor 24 uur per week voor de duur van 2 maanden met uitzicht op verlenging, Vaste werkdagen op de maandag, dinsdag en donderdag van 08.30 tot 17.00 uur.
Ik krijg bij Vivium veel vertrouwen en vrijheid om mij verder te ontwikkelen. Ik ben echt blij met waar ik nu werk, ik zit hier prima. Vooral de persoonlijke aanpak past bij mij, als ik met een gebaar of een praatje iets voor iemand kan betekenen, dan is mijn dag geslaagd.’’
Inge Blom
Wat ga je doen?
Als medewerker klantenservice informeer je -vooral telefonisch- (potentiële) klanten over het aanbod van Vivium Zorggroep. Dit met het doel hen op een prettige en correcte wijze wegwijs te maken in het aanbod van diensten van Vivium Zorggroep en het gebruik hiervan te stimuleren. Daarnaast verricht je telefonisch directe verkopen uit het Vivium productaanbod en bemiddel je de aanvragen voor diensten en producten uit ons servicepakket. Je vertegenwoordigt Vivium op beurzen en open dagen. Je verricht ondersteunende werkzaamheden in overleg met de senior medewerker klantenservice, bijvoorbeeld bijdragen aan klanttevredenheidsonderzoeken. Je verzorgt ook de aan- en afmeldingen rondom alarmzorg. Je signaleert en registreert veranderingen in de wens van de (potentiële) klanten en rapporteert deze aan de senior medewerker klantenservice.
Wat breng je mee?
-
Je beschikt over een diploma van een relevante MBO opleiding;
-
Goede beheersing van de Nederlandse taal;
-
Kennis van en ervaring in de zorg is een pre;
-
Je hebt telefonie ervaring op het gebied van klantenservice;
-
Je kunt werken met veel gebruikte software programma’s, zoals Microsoft office en Excel;
-
Je kunt goed zelfstandig werken, bent proactief, hebt een commerciële houding en beschikt over sociale vaardigheden als tact en inlevingsvermogen;
-
Het kunnen overleggen van een VOG is een voorwaarde voor benoeming.
Wat mag je van ons verwachten?
-
Een uitdagende en dynamische functie waar veel ruimte is voor eigen initiatief binnen een volop in beweging zijnde organisatie;
-
Je wordt beloond met een salaris van maximaal €3.003,86 bruto per maand op basis van 36 uur, conform CAO VVT in FWG 25;
-
Behalve vakantiegeld ook een eindejaarsuitkering in november;
-
Een contract voor de duur van 2 maanden met uitzicht op verlenging.
We zijn trots op #teamvivium en dat laten we graag blijken!
Als Vivium collega profiteer je dan ook van een uitgebreid pakket aan Vivium Voordelen.
Zo kun je bijvoorbeeld een elektrische scooter, e-bike, fiets, laptop/tablet of fitness abonnement met belasting- en/of inkoopvoordelen kopen!
Ook krijg je een aantrekkelijke reiskostenvergoeding (beter dan de CAO!), korting op uitstapjes en de mogelijkheid tot leasen van een e-bike of auto.
Check https://werkenbijvivium.nl/voordelen voor een overzicht van alle Vivium Voordelen. De keuze is aan jou!
Enthousiast?
Mooi: we horen graag van je! Heb je eerst nog vragen, of wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact op met onze Recruiters via 035- 6924 039 of mail hen op werkenbij@vivium.nl.
Ben je er al uit? Fijn: druk op de sollicitatie knop en vertel ons kort wat je als Medewerker Klantenservice bij ons wilt toevoegen.
-
Over functies in de staf/ondersteuning bij Vivium
Wil jij graag werk doen waarbij je echt een verschil kunt maken voor anderen? Op welke afdeling je ook werkt, uiteindelijk werk je overal bij Vivium voor de bewoners en cliënten. En dat merk je. Je doet je werk in een unieke werkomgeving, waarin je echt iets kunt bijdragen voor anderen en waar er volop doorgroeimogelijkheden zijn. Collega’s in de staf en ondersteuning zijn onmisbare schakels in #teamvivium!
-
Locatie Vivium Bestuursbureau
De Centrale Ondersteunende Diensten van Vivium Zorggroep zijn gevestigd in gebouw ‘LUMEN’ aan de Botterstraat, tussen het gezellige Oude Dorp en de prachtige haven van Huizen. Met de auto uitstekend bereikbaar via de nabijgelegen snelwegen A1 en A27. Hier werken 75 Vivium-collega’s verspreid over diverse afdelingen zoals ICT, klantenservice, financiële administratie, klantadvies, fondsenwerving, marketing- en communicatie en ledenservice.
-
Over Vivium
We zijn dé zorgspecialist in de regio Gooi en Vechtstreek en Amsterdam-Zuid. Bij ons werken ruim 2.500 enthousiaste medewerkers die je graag verwelkomen in het team. Wanneer je bij ons komt werken, help je mensen hun eigen leven te blijven leiden, in elke levensfase. Zo gezond, vitaal en zelfstandig mogelijk. Vanzelfsprekend is iedereen van harte welkom bij Vivium, ongeacht afkomst, geloofsovertuiging, geaardheid of politieke voorkeur.
Omdat we een grote organisatie zijn krijg je veel kansen om door te groeien of opleidingen te volgen via onze eigen Vivium Academy. Je kunt bij ons kennismaken met verschillende kanten van de zorg. Spreekt de zelfstandigheid en afwisseling van werken in de wijk je aan? Of juist de bijzondere band die je opbouwt bij mensen met dementie? Misschien ga je voor de uitdaging van geriatrische revalidatiezorg? Of wil je flexibel werken?
Mogelijkheden genoeg bij Vivium! -
Onze missie & kernwaarden
Vivium Zorggroep helpt mensen om hun eigen leven te blijven leiden, in elke levensfase. Zo gezond, vitaal en zelfstandig mogelijk. Ook nemen we partners en familie indien gewenst zorg uit handen. Wij geloven in de kracht van mensen. Onze klanten en hun naasten weten zélf het beste welke ondersteuning ze nodig hebben. Wij luisteren en bieden een oplossing die past. Of het nu gaat om zelfstandig wonen, revalidatie, goede zorg, een passende woonsituatie of plezierig leven: Vivium helpt mensen verder.
We werken binnen #teamvivium vanuit de merkwaarden:
Vertrouwen – Vivium gelooft dat zorg in Nederland veel persoonlijker kan als je (zorg)medewerkers de ruimte en het vertrouwen geeft om met lef en liefde hun vak uit te oefenen.
Vakmanschap – Omdat onze medewerkers alle ruimte krijgen om zelfstandig te werken, zijn ze betrokken en gemotiveerd. We stimuleren collega’s om zelf met ideeën te komen. En zorgen dat onze vakkennis altijd op peil is.
Verbinden – Ons werk draait om mensen. Daarom staat persoonlijk contact voorop. Alleen door samen te werken en elkaar te helpen kunnen we iedere dag het verschil maken voor onze cliënten en bewoners.
Solliciteren
"*" geeft vereiste velden aan